lördag 11 juni 2011

Ankarsrumsbo!

Just det jag hade ju nästan glömt att jag har fått veta att en ankarsrumsbo (om det ens stavas så) läser min blogg :) Det tycker jag är super kul (ett internskämt ;)) och jag tycker att det jätte kul att det är så många som läser min blogg över huvudtaget :D Så förhoppningsvis är ni ju lite intresserade av att veta vad vi gör om dagarna :)

Jag kan ju passa på att skriva lite mer detaljerat om iaf det roligaste vi har gjort den här veckan :) Medans Danne och Malva ligger och sover i soffan :P

Förra Fredagen bestämde vi oss för att åka till Linköping och sen till Jönköping för att gå på Elmia game fair (jaktmässa) Det var en trevlig utflykt med lilla familjen och Malva var jätte duktigt hela dagen och både hon och pappa tyckte nog att det var roligast att gå på Elmia :) Där fanns det ju massor hundar att titta på och prata med :)

På lördagen vart det utgång för min del med bästaste Emelie, Emelie & Linnéa :D Det var en sjukt rolig kväll :) Jag kommer inte ihåg när jag hade så roligt sist :D

Söndagen var jag lite sliten men jag visste om att vi skulle iväg klockan 10 med mina föräldrar för dom hade ordnat så att vi skulle på utflykt någonstans som vi inte visste om :) Vi hamnade iaf i älgparken :) Och det var ganska kul faktiskt speciellt att se hur glad Malva blev när hon såg älgarna och hon pekade på dom och när dom stack in sina huvuden i knät på oss i den öppna vagnen som vi satt i så skulle Malva fram och klappa (helst grabba tag i) Med en gång :) Så än så länge är hon inte så rädd av sig :P Men det skulle säkert vara skillnad om hon var 2-3 år, så det var en lagom utflykt för en liten tjej på 11 månader :)

Hmm vad har vi gjort mer... Vi har umgåtts med Emelie & Leia en hel del den här veckan och det har varit väldigt trevligt :) Malva och Leia är så roliga :P Dom har skjutsat omkring varandra i Leias gå vagn och sen körde dom den båda två.
Vi har träffat Cissi & Albin 2 dagar på raken :) Jätte mysigt :)
Sen har vi varit på picknick i stadsparken med 8 (tror jag) Föräldrar lediga mammor med barn och en pappa.

Idag har vi än så länge hunnit med att gå på stan med min syster :) Malva fick en baddräkt :) Sen lite senare ska vi hem till Thess, Jonas, Kevin & Elias :) Det ska bli roligt :) Var ju ett tag sen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar