torsdag 9 juni 2011

Ogilla!

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera känner jag. Men i helgen har jag inte haft tid och inte nu i veckan heller, när jag väl trodde att jag skulle få tid och faktiskt hade börjat skriva några rader så ringde det på dörren och vi fick besök :) Och igår hade vi inget internet på hela dagen. Nu har jag egentligen inte heller att skriva allt jag hade tänkt och lägga in dom bilder som var meningen. Jag får helt enkelt hoppas på att tiden räcker till i morgon ist :)

Jag kan ju berätta en tråkig sak iaf. Min mobil är trasig! :( Jag tappade den i backen och sen slutade tatchen att fungera så det var bara att leta fram min gamla mobil :/ Först gjorde det mig inte så mycket eftersom jag aldrig har varit så där super nöjd med telefonen jag hade nu, men nu irriterar det mig eftersom det var så bra kamera i den och stor display. Buhu :( Jag måste ta tag i det någon dag, frågan är ju bara när :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar