tisdag 14 juni 2011

Grattis Wilma!

Nu känner jag att jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera min blogg, men eftersom min telefon är trasig har jag knappt tagit några bilder den senaste veckan. Jag måste ladda min kamera som är urladdad för den gamla telefonen jag har så länge har jag tagit några bilder med, men jag får inte in dom i datorn :( Och jag tycker att det är roligare att ha med lite bilder i inläggen! Men förhoppningsvis kommer jag att ha en ny telefon innan veckan är slut eller ha fått min gamla lagad :)

Just det. Jag har lite smått ångest över att jag inte hinner planera saker som jag har tänkt och att dagarna bara går. Jag ska ju t.ex försöka skriva ihop en liten önskelista som Malva önskar sig när hon fyller år. Det är bara 19 dagar kvar! Sen ska jag komma på vad jag ska baka till hennes kalas och så ska jag ju få tid till att baka det också :P Men just nu är det inte lätt att hinna med någonting när man har en dotter som oftast inte vill leka själv och hon tjurar och skriker mycket nu och vill att jag ska bära på henne hela tiden, men hon skriker då också, så inget duger åt fröken ibland. :/ Det skulle nog vara om jag satt och lekte med henne konstant hela tiden då kanske. Men då blir det ingen mat lagad och ingen tvätt tvättad mm. Aja slut tjatat om det, för den här gången :P

Idag fyller Malvas syssling Wilma 3 år! Grattis Grattis! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar