torsdag 23 juni 2011

Grattis på namnsdagen :)

Idag har Malva namnsdag :) Men det är inte hennes förnamn för det finns inte i almanackan men söker man på Malva på internet så kommer det fram att hon har namnsdag den 10:e april. Jag har iaf gjort en cheescake tills idag så att vi kan fira namnsdagsbarnet :) Idag kommer äntligen min kusin Madde och hennes familj, och var faktiskt Madde som beställde cheescake :) Jag brukar inte baka så ofta det blir bara när vi fyller år och till jul och sen om det är något särskilt, Jag tycker det känns meningslöst att baka ofta för att kunna fika, då blir man ju tjock till slut och det vill man ju inte :P

Jag är jätte glad för en kompis skull som kommer få sin lilla bebis snart :) Hon verkar ha en liten busunge i magen som jag hade som inte vill vända på sig :) Hon har bf den 20:e juli men kommer få sin lilla bebis om 2 veckor redan :) om nu inte busungen skulle ha vänt på sig.

2 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen malva:)// Cissi,albin o william

    SvaraRadera