onsdag 23 november 2011

Tänder!?

I måndags kväll fick Malva feber och vart jätte hängig. Hon var jätte snorig och dreglade. Så jag antar att det är fler tänder på gång, hon dräglade aldrig förut när hon fick sina andra tänder, men jag tror ändå att det var så den här gången, för hon ville inte äta varm mat och hade fingrarna i munnen hela tiden. Stackare :( Igår var det likadant. Så idag stannade vi hemma från dagis och jobb. (i måndags och tisdags var vi lediga) Idag är hon inte lika varm och snorar och dreglar inte alls lika mycket, men hon är väldigt mammig och ropar på mig när hon inte ser mig. Nu när hon skulle sova middag vägrade hon sova i sin säng. Det duger bara om hon får sova på mig i min famn. Hon vaknar när jag lägger ner henne, så vad gör man? :/

Jag får se om några timmar hur hon mår, om hon ska gå till dagis i morgon eller inte.

Igår passade jag på att baka lussebullar och idag tänkte jag baka kanelhjärtan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar