onsdag 2 november 2011

Du

Nu har jag faktiskt tagit tag i att lägga in bilderna från kameran på datorn :) haha och Malva är för söt när hon ser bilder på sig själv.  "Du" säger hon och pekar på bilden av sig själv :P Inte konstigt eftersom vi säger till henne att "det är du" på bilden :P

Idag har jag och Malva sovmorgon för jag jobbar kväll, men jag börjar klockan 13 idag och det är inte min favorit tid att börja precis :S Då ska jag lämna Malva på dagis 12:30 och hon ska ha sovit och ätit innan det. Så mycket annat hinner man inte med såna här dagar :S

Jag längtar fortfarande efter helg.... och jag har räknat ut att jag har 33 arbetsdagar kvar tills vi ska till Thailand!! :D nedräkningen har börjat ;)

Här kommer lite blandade bilder från oktober, och någon från idag


nu börjar det gå att ha 2 toffsar bak i håret


1 kommentar:

  1. Så söt hon va i toffsarna:) Ja hon e ju alltid underbart söt så:)
    Ja, vi har ju inte varit med albin någongång innan i simhallen:( haha "skäms ju lite med:)
    Med william var vi ju på babysim 2 terminer osv, haha! vi får gå nångång tillsammans med de små=) kramar Cissi

    SvaraRadera