tisdag 1 november 2011

Fina inlägg

Jag får nästan lite dåligt samvete när jag läser alla andras bloggar, alla andra lägger upp så fina bilder och skriver ganska ofta, men jag har ingen ork längre för att engagera mig så mycket :/ Synd :S Det vill jag ändra på men just nu känns det som att bara jobbar och jobbar hela tiden :( Det ska bli så skönt med semester vill jag lova :D jag längtar som bara den :) Så kanske man får en chans att koppla av lite :) För man hinner bannemig inte mkt när man bara är ledig en dag :/

Just nu ligger Malva och sover middag och det är inte konstigt att hon är trött för kl 5 i morse vaknade hon och började sjunga för mamma och pappa <3 haha lilla sötnos. Men lite väl tidigt kanske :P Så egentligen skulle jag också behöva sova lite middag men det har jag ingen ro för, så det blir väl i säng tidigt ikväll ist för min del.

När den här dagen är slut så längtar jag till helgen för då är jag ledig igen :D Det låter lite som att jag är lat och inte vill jobba men det är så struligt på jobbet hela tiden så jag känner ingen vidare lust att gå dit, det är mest ett måste. Så är det med det!

1 kommentar:

  1. Ne men gumman du har ju en jätte fin blogg:) Visst saknar jag bilder kanske,hihi! Men ibland räcker inte tiden till. Min blogg står ju med still ibland. Förstår verkligen inte hur vissa kan blogga flera gånger om dagen, varje dag?!

    Och jobb ja,förstår dig!! svårt och hitta en bra balans ibland! massor med kramar till er=) Hoppas vi ses snart?! // Cissi : Mamma till Albin och William

    SvaraRadera