torsdag 8 december 2011

lite dålig på att uppdatera

Ja det känner nog att jag är, jag tänker ju att jag ska blogga nästan varje dag, men jag kommer liksom inte till skott, det är så mycket annat som tar upp tiden ist. Idag har jag och Malva varit lediga :) Gud så skönt! I morgon också men det innebär ju att jag jobbar i helgen ist. Det är ju iofs mindre tjafs då så helgerna brukar gå så himla bra :)

Idag har jag och Malva shoppat lite julklappar sedan har det blivit en hel del inslaggning av julklappar för min del och när Danne kom hem från jobbet åkte vi och fixade pass till Malva och mig för mitt går snart ut. SKÖNT att ha det gjort :) Vi har hunnit med att ta sista vaccinsprutorna nu i veckan också :) Och idag har jag fått i väg julkorten :) Det är skönt när man kan bocka av saker från listan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar