lördag 17 december 2011

lilla julafton

Idag är det "lilla" julafton för oss. Vi ska fira med Dannes familj för hans föräldrar åker till Thailand på tisdag. Jag är lite spänd på hur Malva reagerar på tomten det här året och på att få julklappar :) Det är ju ett halvår sedan hon fick presenter sist (när hon fyllde år) Så det blir kul att se om hon förstår lite mer nu.

Nästa "lilla" julafton för oss blir den 23:e december, då ska vi fira med min pappas familj och på julafton blir det hemma hos min mammas familj :) Det gör inte så mkt att det blir 3 gånger, hellre det än att åka runt på julafton tycker jag :)

Jag måste berätta om en liten rolig händelse häromdagen.
Malva och jag hade duschat och hon fick springa utan blöja en stund. så sätter hon sig plötsligt ner på huk.
Jag - vad gör du?
Malva - Kissar.
Jag ser inget kiss och tänker att det bara är något hon säger som hon har hört mig säga när jag ska gå på toaletten. Men när hon reser sig upp så halkar hon till i mycket riktigt en kisspöl på golvet. Haha goa lilla unge :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar