måndag 25 juli 2011

Inga ord!

Jag har visst inget att skriva om nu för tiden, jag vet inte hur jag ska börja eller vad jag ska skriva om :P Och jag orkar inte läsa igenom mitt senaste inlägg så jag vet inte inte ens vad det var jag skrev om sist :P Så jag får väl som vanligt berätta om vad vi har gjort dom senaste dagarna då.....

Haha men knappt det kommer jag ihåg, och nu när Danne har semester är jag helt veckovill så jag vet inte vilken dag jag har gjort vad :P Men jag och Malva har iaf varit på mamma/barn dejt hemma hos Emma och Vilmer :) Det var kul att vi kunde styra ihop något nu under sommaren :) Synd bara att Cissi och Albin inte kunde komma. Vi har varit i Linköping och gått på Valla och hälsat på mina kusiner och Malvas syssling :)

Vi har träffat Erika, Alex och Isa, vi var ute och åt :) Så var vi hemma hos dom en sväng och Malva och Isa lekte verkligen hur bra som helst :D Det var så kul att se hur roligt dom hade, annars när vi har träffat andra barn som Malva leker med så är dom flesta mer "på" och då backar Malva mer undan eller försöker ta bort dom.. Men det känns som att Malva och Isa verkligen är på samma nivå för dom sprang omkring och lekte med varandra i släptåg hela tiden :)

Igår var vi i Vimmerby en sväng och hälsade på kusinerna Olivia och Julia :) det känns fortfarande ganska konstigt att tänka att Malva var lika liten som Julia för bara ett år sedan.

Den här veckan ska jag hoppa in och jobba på onsdag och torsdag, så det blir en liten mjukstart tills jag börjar på riktigt om några veckor :)

2 kommentarer: