fredag 8 juli 2011

Äntligen! :D

Idag är sista dagen på jobbet för Danne <3 Sen går han på semester och det ska bli jätte skönt :D Äntligen får man vara lediga lite tillsammans :) Vi ska inte göra något särskilt i sommar utan det blir nog bara lite småutflykter. Vi får ju iofs ägna lite tid åt att packa, för vi ska flytta till hus i september :D Äntligen har vi hittat vårat hus :D Vi började titta på hus förra hösten så det tog ungefär 9 månader och ca: 13 hus innan vi hittade det vi ville ha :)

Det vi helst ville ha var:
* Att bo på söder
* Tegelhus
* 1 plans med källare
* 4 sovrum
* Utgång från köket till altanen (det var nog mest mitt önskemål)
* Braskamin
* Lagom stor trädgård

Och det bästa är ju att vårat hus har allt det :D och att det bara är några 100 meter till dagis gör det ju faktiskt lite bättre också ;) Ne nu känns det som att jag skryter en massa, men jag är bara så himla glad över att vi äntligen hittade ett hus och som dessutom har allt vi vill ha :D

I morgon kommer min kusin och hans familj från Linköping för att hälsa på oss :) Det ska bli jätte trevligt :) Och på kvällen ska jag på tjejfest och det ska också bli jätte kul :) Jag tror att det kommer bli en bra Lördag med andra ord :)

Idag fyller Malvas faster 27 år :) GRATTIS FRIDA :D

2 kommentarer:

  1. Grattis tillhusköpet igen gumman:) klart man får "skryta" när man e glad, hihi!e jätte glad för eran skull.puss kram/ Cissi,Albin, wille

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :D Ska bli så skönt när flytten är klar :) Puss o kram

    SvaraRadera