tisdag 13 december 2011

Lucia

min lilla tomte tjej <3

 Idag är det Lucia men vi har faktiskt inte varit på något firande. Malvas dagis hade lucia 7.15 och eftersom jag har jobbat hela helgen och igår så orkade inte jag gå upp min enda lediga dag den här veckan, så därför struntade vi i det. Jag tycker att det är dåligt och synd att det inte är på kvällen ist. Om jag hade jobbat hade jag ändå inte kunnat gå för jag kan inte börja senare. Malva är ju fortfarande så liten att hon inte vet något om att hon har missat någonting iaf som tur är. Nästa år passar de lite bättre även om det är p morgonen, fast jag tycker ändå att det ska vara på kvällen!

Idag fyller Malvas kompis Albin 1 år :D Jätte stort grattis till lilla sötnosen :D

1 kommentar:

  1. Så gullig du e gumman...som skriver ett litet Grattis till Albin:D

    Tyvärr vet jag ju inte när man ska klämma in kalas...men får väl hoppa över det i år:(

    Sötis Malva i tomteluva:)
    Förstår om du tycker det e tråkigt att de hade lucia på morgonen,jätte dumt!!

    Hoppas ni har det bra vännen så ses vi snart:) Trevlig helg!
    kramisar!// Cissi

    SvaraRadera