torsdag 1 december 2011

1:a December!

Julkalendern 2011

Idag är det första december! Shit pomfritt vad fort det går :/ Även att jag är 24 år så är det här året inget undantag, det hör till att titta på julkalendern! haha :D Iaf några avsnitt så man kan bilda sig en uppfattning och är det inget att ha kan man sluta titta, men jag bara måste ju se vad den handlar om varje år iaf :D

Malva är fortfarande inte bra så hon får vara hemma idag och i morgon med, så hoppas vi att nästa vecka blir en bättre vecka. Då går hon ändå bara 3 dagar på dagis för sen jobbar jag den helgen så jag är ledig lite i veckan då :)

Idag innan jag åker och jobbar min kväll 15:45-22 så ska jag hinna med och posta en födelsedagspresent som jag hoppas kommer hinna fram i tid :)

2 kommentarer:

  1. Tycker julkalendern i år verkar vara riktigt bra:) tycker inte de varit något och ha de senaste året, men nu så:)
    ses i morron gumman! puss kramiz// Cissi

    SvaraRadera
  2. Ja än så länge verkar den ju bra :)
    Ja vi ses ikväll :D Det blir jätte kul <3 Puss, kramiz

    SvaraRadera