onsdag 4 april 2012

konstigt väder!

Brr vad kallt det har blivit ute i morse var det 9 minus och nu mitt på dagen har det varit varmt, hur ska vädret ha det egentligen? Det är ju jätte svårt att veta vad man ska ta på Malva på morgonen när hon ska till dagis :/ för man vet inte om det kommer vara kallt hela dagen eller om det faktiskt blir varmt och skönt. Jag har iaf fått ta fram jackan som jag har lånat av mamma igen, för den kan jag stänga :) Jag har haft min vårjacka ett tag nu men den kan jag inte stänga så jag höll på att frysa ihjäl igår när jag var ute :(

Tack vare det här roliga vädret så har jag blivit jätte förkyld igen :( värst är det på kvällen, natten och morgonen :( det tar på krafterna att känna sig hängig och nu börjar det kännas ganska deprimerande också :S Igår när jag hade lagat mat var jag så trött i ryggen + att jag var hängig så jag orkade inte göra nånting annat än att ligga i soffan ända tills jag gick och lade mig sen, det vara bara när jag sa god natt till Malva som jag gick upp från soffan i stort sätt.

Idag har jag varit på mvc och efter det gick jag och Cissi en sväng på stan och handlade bl.a påskägg och presenter att stoppa i till barnen :) så nu är det fixat :)
Snart ska jag hämta Malva på dagis och när pappa Daniel har kommit hem och vi har ätit ska vi åka hem till Malvas farmor och fira henne för hon fyllde år igår :) Så den här dagen går den med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar