fredag 30 september 2011

Sång och dans

Min dotter älskar musik och dansar så fort man sätter på en låt, och hon har en pekbok med djur och sånger i som bä bä vita lamm mm. som hon vill att vi ska titta i och sjunga till hela tiden, och blir riktigt arg om vi inte gör det, så det är bara att sjunga om och om igen :P Men ibland "råkar" boken visst försvinna ett tag :P Då sätter vi på datorn och lyssnar på musik ist, det tycker iaf jag är mkt roligare ;)

I helgen kommer mina föräldrar och syskon hem till oss på inflyttnings/födelsedags middag. Jag har ju inte hunnit blivit firad än för förra helgen var vi på dop och städade lägenheten som vi äntligen har blivit av med :D Skönt att bara kunna ägna sig åt huset, men det är inte så bara det :/ Inte när man jobbar iaf känner jag.

Jag har tänkt att köpa en vax duk någon dag och lite papper och färger så ska Malva få prova på att måla med fingrarna :) Det tror jag att hon kommer tycka om men jag får nog klä in hela bordet, golvet och hennes stol i vaxduk och papper innan vi börjar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar