tisdag 21 december 2010

Riktigt Kallt!

Nu när jag gick upp på morgonen och tittade på termometern så stod den på -17,4. Brr det är riktigt kallt det :S Det kändes när jag öppnade dörren och hämtade tidningen. Jag hade tänkt att jag och Malva skulle gå ut en liten sväng idag, men det skippar vi nog för jag tänker inte dra ut henne i det här kalla vädret om jag inte absolut måste. Så det får bli en inne dag idag också :/ Jag börjar bli lite trött på dom här inne dagarna nu :( Vad ska man hitta på?? Känns ju knappt som att man orkar göra sig i ordning om dagarna när man ändå inte ska göra något. Igår sov Malva till kl halv 11 på dagen så hon och jag vart väl färdiga runt 1 tiden tror jag :P
Eftersom vi inte gjorde så mycket igår så bar jag ner alla julklappar och la dom under granen så ser det lite mysigare ut tycker jag :) Men det kommer nog inte gå nästa år så det gäller ju att passa på nu :) Jag ska hänga upp Malvas julstrumpa nu någon dag också tänkte jag :)

Så har jag tänkt att jag ska börja ta lite mera kort och lägga upp på bloggen. Fast fortfarande inte så mycket på Malva. Jag kanske är larvig men jag drar mig för att lägga upp bilder på henne, jag har ju inte en aning om vilka som ser bilderna och vart dom hamnar, och hon har inget själv att säga till om. Nej för mig känns det inte bra att göra det. Jag lägger kanske upp någon ibland men det blir inte ofta. Så ni som jätte gärna vill se henne får träffa oss i stället :) Vad bra då fick jag det sagt nu också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar