söndag 16 oktober 2011

Längtar till jul!

Dom som känner mig vet att jag tycker väldigt mycket om julen och att jag börjar sjunga och lyssna på julmusik ganska långt innan jul :P Och nu när det är så himla kallt ute på morgonen med minus grader så börjar jag längta till julen :) Så igår fick Malva höra på när hennes mamma sjöng och spelade julmusik :P Det kan vara kylan som gör det för jag tycker inte om den här årstiden när det blir kallt och mörkt det enda som jag ser fram emot då är julen :D Det ska bli så mysigt att fira jul i huset och det här året är ju Malva lite större så hon ska få vara med och baka pepparkakor och att pynta gran mm. :D Kommer bli jätte mysigt och sen kunna tända brasan och sitta och mysa framför :D Och det här året blir det ju att börja packa så fort julfirandet är över eftersom vi åker till Thailand över nyår :D ska bli väldigt skönt med värme då :)

Just nu är jag väldigt nöjd över mitt liv :D Jag har allt jag vill ha :) (det mesta iaf)
Och jag känner mig väldigt glad för många andras skull just nu också :)

1 kommentar:

  1. Du e värd det bästa gumman:) puss kram ses på lördag:)// cissi-mamma till albin o william

    SvaraRadera